وبلاگ خانگی من
  » معرفی خودم

  » وبلاگ خانگی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 35237
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 100
تعداد آنلاین : 1

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» دنیای بیصدا
» عشقولانه
» بیخود
» اینجا همه چی در همه
» بهونه ای برای با هم بودن
» قصه های امیر
» سیب سبز زندگی
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب لاگ خانگی و آدرس amir2050.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» معرفی خودم

 

من تا چند روز دیگه 19 ساله میشم.

 

 بمناسبت 19 سالگیم یه عکس

 

جدیدی از خودم گرفتم میذارم

 

 

اینم عکس 19 سالگیم

 

 

 

 

 این منم امیر . . .

این عکس سه سال قبل گرفتم 15سالم بود.

 

 

 

 

وقتی موهام بلند میشه این رنگی میشه هر چه

 

کوتاهتر باشه رنگش تیره تر هست هر چه هم بلندتر

 

همین رنگی میشه البته از پشت مو هام هم معلومه

 

منظورم چی هست .بخاطر مدرسه کوتاه میکنم تابستونا

 

بلند میذارم.

 

 

 

اینم عکس 11 سالگیم هست.

 

http://ups.night-skin.com/up-91-06/amir-.png

 

بچه ها با من تا اخر وبلاگم بیاین بهتون

 

خوش میگذره...

                                      

                                    



نظرات شما عزیزان:

sepideh
ساعت12:04---26 مرداد 1391
به امید روز ی که عکس عروسیتو بزاری

saba
ساعت11:50---16 مرداد 1391
سلام
خوبي؟
مرسي بهم سرميزني
يادمي هنوز اما آدرس وبتو نتونسم پيدا كنم دوباره
درضمن اون جنگم بچه ها انداختن


☠♫♬♪دیوونگی های من♫♬♪☠
ساعت0:34---6 مرداد 1391
سلام

آپت خیلی قشنگ بود



عسل خوشگله
ساعت18:12---3 مرداد 1391
پاسخ:سلام عسل خاااااااااانم.خوبی

عسل جونت
ساعت18:12---3 مرداد 1391
منو ببخش دلتو شکستم گوگولی جونمممپاسخ:سلام عسل گوگولی.خوبی

ROoOoOoOoOoOYA
ساعت12:51---12 تير 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا م
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
.........♥
......♥
....♥
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊    ┊┊  ┊┊ ✿
┊ ┊┊ ✿✿
┊ ┊┊  
┊✿✿
آپمممممممممممممم


ستاره
ساعت16:19---7 تير 1391
سلام.ستاره هستم وب قشنگ و بامزه ای داری(مثل خودت).لینکت کردم دوست داشتی منم بلینک.بای

ali
ساعت8:56---7 تير 1391
سلام امیر جان
ممنون که سر زدی بهم توام وبلاگ زیبایی داری
منم مرتب میام.


majid
ساعت22:52---6 تير 1391
salam amir ghashange weblaget
be saram zade mohamo rang konam


کاش یکم بارون بگیره
ساعت21:36---6 تير 1391
زندکی گل زردی است به نام غم فریاد عاشقی است به نام محبت مروارید گران بهایی است به اشک دوستی دو معشوق است به نام عشق


سلام ممنون که سر زدی
وب خوبی داری


حسین
ساعت20:12---6 تير 1391
سلام
عزیزم ، چهره زیبایی دارید ف امیدوارم قلبت هم مثل چهره دوست داشتی ات زیبا و پاک باشد و سعی کن قدر خود را بدانی ، خداوند هم دوستدار زیبایی هاست در صورتیکه با عمل خوب عجین باشد
کفش های کوچک که در حال را رفتن هستند به یاد بچگی ها می افتم که مادارن دست بچه هایشان را می گیرند تا راه رفتن بیاموزند ، اما امیدوارم این راه رفتن ها مقصدشان بسوی نور و تکامل و ترقی و کمک به هم نوع باشد
خوب است در وبلاگ خودت مطلب هم اضافه کنی
موفقیت شما آرزوی قلبی من است
دوست دارم


نیلو فر
ساعت0:50---27 فروردين 1391
سلام امیر جان!
خوبی عزیزم؟دلم برات تنگ شده ازت چرا دیگه ازت خبری نیست؟امیدوارم همیشه سالم وخوشحال باشی


...
ساعت12:53---14 فروردين 1391
ای جاااااااااااااااان خوشکلههههههههه

hani
ساعت14:43---6 فروردين 1391
salam webet khobe be manam sar bezan

الی آبی یا قرمز
ساعت1:39---29 اسفند 1390
سلام امیر خوبی؟
چطوری عکستو گذاشتی تو وبلاگت؟
میشه بگی من هر کاری میکنم نمیشه؟


ازیتا
ساعت19:55---21 اسفند 1390
بازم سلاااااااااام اومدم بگم که سایتت خییییییلی عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1398برچسب:, توسط امــیـــــــــر | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
معرفی خودم
اصل وبلاگ